sreda, 24. junij 2015

Shujševalna kura

     "Vladar tega sveta prihaja. Meni sicer ne more nič (ali: v meni nima nič), vendar naj svet spozna, da ljubim Očeta in da delam tako, kakor mi je naročil Oče" (Jn 14,30-31).

     Vladar tega sveta, princ teme, hudi duh, sovražnik človeške narave (tako ga imenuje Ignacij Lojolski), skušnjavec ... Jezusu ne more nič oz. v njem nima nič, kar pomeni, da v njem ne najde ničesar svojega, na kar bi se lahko obesil. Ne najde v njem ničesar sebi podobnega. Nobene sebičnosti, častihlepja, oblastiželjnosti ... Ničesar. Vladar tega sveta je kot parazit na rastlini, ki se hrani s tem, kar najde. Če ne najde ničesar, začne hirati. Seveda je vladar tega sveta napadel Jezusa, organiziral zlo tako, da je bil umorjen na križu, a v njem ni našel ničesar užitnega zase. In ker v Jezusu ni našel ničesar svojega, bolj je bilo njegovo delovanje uničujoče, bolj je zasijalo to, kar je Jezus imel, to je Očetova ljubezen. Jezus je bil namreč ves v Očetu, v njegovi ljubezni, v čaščenju Očeta.
     Če smo tam, kjer je Jezus, se pravi v Očetovi ljubezni, vladar tega sveta tudi v nas ne bo našel ničesar svojega, ničesar, kar bi bilo zanj užitnega, česar bi se lahko oprijel. Če ostajamo v Njegovi ljubezni, ga puščamo stradati. Privoščimo mu dobro shujševalno kuro! 



    

3 komentarji:

  1. Zelo, zelo dobra ideja!
    Sicer nisem zagovornik vseh mogočih magičnih 'shujševalnih kur' v življenju ..., ampak tale me je pa nagovorila in mislim, da se je bom resno lotila. a, ker mi gredo dobre stvari dokaj počasi od rok, bo verjetno kar trajalo, da bo učinek vsaj opazen, pa vendar mislim, da je vredno poskusiti ... Torej bo do tedaj, ko bo slika vladarja tega sveta v meni podobna tej: http://www.paulsteadphotography.co.uk/wp-content/uploads/2012/11/Chicken-Skeleton-long-2000x1242.jpg,
    preteklo še precej vode... A zaupam, da me On po svojem usmiljenju ohranja v Očetovi ljubezni in prosim:

    Blagoslovi to moje prizadevanje, Gospod.
    Daj mi potrpežljivosti in vztrajnosti pri tem,
    da bo tudi to moje sedanja 'delo' priložnost za srečanje s Teboj.
    V enoličnosti teh dni mi bodi svetla luč,
    naj bo moja odpoved vladarju tega sveta v različnih podobah prava daritev Tebi
    in moj napor seme ljubezni do Tebe in bližnjih.
    Gospod, ostani z mano in mi daj v teh prizadevanjih ohranjati pristno veselja srca in obraza.
    Amen.


    OdgovoriIzbriši
  2. Tale slikca piščanca je pa res dobra! Torej, kar na delo ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem za ...

    OdgovoriIzbriši