četrtek, 25. junij 2015

Kakšen Bog!!!

     Neverjetno! Ali je bilo že kdaj slišati kaj takšnega o božanstvu, kar sem danes bral v sveti knjigi o našem Bogu, ki svoje služabnike posadi za mizo  in jim streže?! "Blagor tistim služabnikom, ki jih bo gospodar našel ob svojem prihodu našel budne! Resnično, povem vam: Opasal se bo in jih posadil za mizo. Pristopil bo in jim stregel" (Lk 12,37).


     In še to. Ta isti Bog se popolnoma poistoveti s slabotnimi, krhkimi, nezaščitenimi, brezpravnimi: "Kdor sprejme enega takih otrok v mojem imenu, mene sprejme ..." (Mr 9,37). 
     Kakšen Bog!!!

1 komentar:

  1. In ta 'neverjetni Bog' nas ima celo tako zelo rad, da za mene, tebe, slehernika med nami, umre – da svoje življenje iz ljubezni, da bi mi lahko živeli…
    Kristus ima polno rad mene in tebe, vsakogar… vedno. Tudi in posebej takrat, ko živimo brez ljubezni oziroma ko trgujemo z njo in jo uporabljamo kot plačilno sredstvo, samo da imamo korist, oblast, ugled … ko se povzdigujemo nad druge in nam ni pomembno ne kako živimo in ne v kaj se spreminjajo naša srca...

    OdgovoriIzbriši